moskou-shanghai.reismee.nl

Eerst dagen Moskou

Yeetses scheetses

Veel zotte verhalen zullen we niet posten, maar nu en dan eens een update van ons doen en laten hier. Gisteren zijn we goed aangekomen in Moskou. Een zot grote stad. Moskou is heel uitgestrekt, maar vooral de gebouwen, de straten, de pleinen... zijn hier enorm. We kwamen al heel wat norse Russen tegen, maar ook heel vriendelijke aangename mensen hier in onze hostel. Net alsof we weer op kot zitten met een leuke kotmadam die ons alle tips and tricks van de grootstad leert. Gisteren en vandaag gingen we wat op verkenning. De metro is super handig, maar niet eenvoudig met het Russisch alfabet, maar dat hebben al goed onder de knie. Met de metro bezochten we dan het rode plein met de st. Basil cathedral (echt de moeite), Gum shopping mall ( prachtige architectuur) en het communistische plein (interessante geschiedkundige gebouwen) Morgen brengen we een bezoekje aan het Kremlin en alles daar rond.

We proberen nog wat foto's te posten.